Whitepapers Gebruiken (Nederlands)
Bij Rebelieve zijn we fans van whitepapers – en van alles wat je ermee kunt bereiken. Wij zien ze als een altijd relevante contentmarketingtool met duidelijke en concrete voordelen. Een succesvolle whitepapercampagne plaatst jou middenin de learning zone van je doelgroep, waar je hen steun, expertise en begeleiding kunt bieden. Met whitepapers kun je naam vestigen als autoriteit, een plek veroveren in het aandachtsgebied van je klanten, en leads genereren. Een whitepaper is een relatief lage, eenmalige investering met goed rendement.
Wij hebben samen met klanten een brede waaier aan whitepapers geproduceerd. Enkele van de lessen die we onderweg leerden delen we graag met je in ‘Whitepapers Gebruiken’, ons eigen paper over whitepapers. We zijn er zeker van dat het lezen van dit document jou zal helpen profiteren van dit waardevolle contentformat. Je kunt het gebruiken om je bereik te vergroten, je merkuitstraling te ondersteunen en groeiambities te realiseren. Ontdek nu wat een whitepaper kan toevoegen aan jouw marketing- en communicatiemix: download je eigen exemplaar van ‘Whitepapers gebruiken’. En als meertalig bureau bieden we je graag een Engelstalig en een Nederlandstalig exemplaar.
IK WIL DE WHITEPAPER
Ontdek alles wat je weten moet over whitepapers: van herkomst, vorm, stijl en marketingvoordelen tot praktische stappen die je moet nemen om er zelf een te creëren en uit te rollen.
Vul het formulier hiernaast in en je ontvangt via email je eigen exemplaar.
Wist je dat?
- De geschiedenis van whitepapers is te herleiden tot de burelen van de Britse overheid in de 19de eeuw
- Van de hedendaagse inkopers zegt 71% in de afgelopen 12 maanden een whitepaper te hebben gelezen ter voorbereiding op inkoopbeslissingen (DemandGen, 2018)
- Meer inzichten in het whitepaper!